Könyvelő iroda - Kecskemét
Váltson könyvelőt egyszerűen – biztonságosan és átláthatóan!
Ne elégedjen meg a félmegoldásokkal: ha jelenlegi könyvelője nem nyújtja azt a támogatást, amire vállalkozásának szüksége van, ideje a váltásnak. Mi gördülékenyen átvesszük a könyvelést, így Ön nyugodtan koncentrálhat a növekedésre!
Horváthné Németh Szilvia
Ügyvezető – Adótitkok Kft.
Könyvelőt váltana? Bízza ránk az átállás teljes körű kezelését!
„Megkönnyítjük a váltást – feltárjuk a múltat, és stabil alapokra helyezzük a jövőt!”
Ha jelenlegi könyvelőjével nincs megelégedve, vagy úgy érzi, hogy vállalkozása fejlődéséhez több támogatásra van szüksége, mi gondoskodunk az átállás gördülékeny lebonyolításáról. Szakértő csapatunk átvizsgálja a korábbi évek könyvelését, az esetleges hibákat feltárja és javítja, hogy pénzügyei a legnagyobb biztonságban legyenek. Mindezt úgy, hogy Ön folyamatos tájékoztatást kap a folyamat minden lépéséről. Válassza szolgáltatásunkat, és élvezze a biztos alapokat a jövőbeni üzleti sikereihez!
Egyszerű és biztonságos könyvelőváltás
Pontos, átlátható és naprakész könyvelési szolgáltatás vállalkozásoknak. Segítünk a váltás minden lépésében: mi intézzük az átadást, átvizsgáljuk az előző könyvelést, minimalizáljuk a kockázatokat és optimalizáljuk az adózást.
Cége és vállalkozása könyvelését zökkenőmentesen átvesszük – Önnek nincs teendője az adminisztrációval.
Ellenőrizzük a korábbi könyvelést, és azonnal jelezzük, ha hibát találunk.
Biztonságosan folytatjuk a könyvelést, határidőre elkészítve a bevallásokat, beszámolókat és riportokat.
Ebben tudunk segíteni
Évtizedes tapasztalatunkra támaszkodva segítjük Önt abban, hogy pénzügyeit biztonságban tudhassa.
Bízza ránk a számokat, hogy Ön a vállalkozása növekedésére koncentrálhasson!

Könyvelés
Cégek és egyéni vállalkozók számára az előírt számiteli, és más adózási törvények által előírt kötelezettségeket teljesítjük, számviteli bizonylatait rendszerezzük és könyvelését elvégezzük, majd benyújtjuk a szükséges adóbevallásokat.

Bérszámfejtés
Ezen szolgáltatásunk a havi rendszeres bérszámfejtési folyamatokat tartalmazza. Igény szerint ügyfeleink részére, kiegészítő HR adminisztrációs szolgáltatást is biztosítunk, munkaszerződéstől a riportok elkészítéséig.

Tanácsadás
Mi a tanácsainkkal segítjük Önt, hogy cége érdekében a jó kérdéseket tegye fel és helyes válaszokat kapjon, és elkerülje azokat a leggyakoribb csapdákat és buktatókat, melyeket sokan elkövetnek, amikor belefognak saját vállalkozásukba.

Székhely
Cégek és egyéni vállalkozók számára a számviteli és más adózási törvények által előírt kötelezettségeket teljesítjük, számviteli bizonylatait rendszerezzük és könyvelését elvégezzük, majd benyújtjuk a szükséges adóbevallásokat.
Vélemények
Kik vagyunk?
Mi az Adótitkok könyvelő iroda vagyunk és csapatunk segít Önnek abban, hogy vállalkozása pénzügyi helyzete stabil, átlátható és jogszabályoknak megfelelő legyen.
Adótitkok Kft.
Kecskemét, Nagykőrösi utca 29. 1/3.
Vállalkozásunk olyan könyvelési szolgáltatást nyújt, amely többet kínál egyszerű számoknál: valódi pénzügyi biztonságot és támogatást nyújtunk ügyfeleinknek.
Modern és elegáns irodánk barátságos légkört teremt, minden ügyfél szívesen fordul hozzánk – akár telefonon, akár személyesen. Csapatunk figyelemmel követi az ügyfeleink igényeit, határidőket emlékeztetőkkel támogatva és folyamatos kapcsolattartással segítve az átlátható pénzügyi helyzetet.
Miért váltanak hozzánk ügyfeleink?
Sokan keresnek meg minket könyvelőváltás miatt, mert elegük lett a lassú reakciókból, a hiányos tájékoztatásból vagy a hibás könyvelésből. Nálunk nincs lehetetlen: ha gyors és pontos megoldásra van szüksége, azon dolgozunk! Szolgáltatásainkat magas szakmai színvonalon, kedvező áron és naprakész tudással nyújtjuk. Fiatalos, precíz és segítőkész csapatunk garantálja, hogy a könyvelőváltás gördülékeny és biztonságos legyen.
Személyre szabott támogatás könyvelőváltáskor
Nemcsak átvesszük könyvelését, hanem ellenőrizzük az előző könyvelő munkáját is, így az esetleges hibákra azonnal fény derül. Az optimális adózási lehetőségek mellett üzleti tervei átbeszélésében és pályázati lehetőségek feltárásában is támogatjuk.
Széles körű szakértelmünknek köszönhetően – legyen szó építőiparról, vendéglátásról vagy online kereskedelemről – minden ügyfelünk biztos lehet abban, hogy jó kezekbe került a könyvelése.
Határidő
Minden esetben a leegyeztetett határidőre elkészítjük a vállalt munkát, és erre garanciát is vállalunk
Kommunikáció
Egész évben, minden munkanapon elérhetőek vagyunk, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére
Modern iroda
Új, modern irodánk jól megközelíthető, kellemes környezetet biztosít a személyes egyeztetéshez
Amiben különbözünk? Nem csupán adminisztrálunk – szaktudásunkkal és felelősségteljes hozzáállásunkkal támogatjuk az Ön vállalkozását a fejlődésben. Rendelkezünk könyvelői felelősségbiztosítással és mindig elérhetőek vagyunk, mert tudjuk, hogy a bizalom és a gyors kommunikáció a siker alapja.
Teljes körű támogatást nyújtunk a zökkenőmentes átálláshoz. Tapasztalatunknak köszönhetően gyorsan és hatékonyan átvesszük a vállalkozása könyvelését, és feltárjuk az esetleges hiányosságokat vagy javításra szoruló területeket. Szívesen segítünk a korábbi évek könyvelésének átvizsgálásában és helyreállításában is, hogy Ön a legjobb alapokkal folytathassa vállalkozását.
Ki a könyvelő és mit csinál pontosan?
Mit csinál egy megbízható könyvelő?
A könyvelő felelős a vállalat vagy egyéni vállalkozó pénzügyi adatainak nyilvántartásáért, elszámolásáért és elemzéséért. Fő feladatai közé tartozik a bevételek és kiadások rögzítése, a pénzügyi jelentések készítése, az adózásban való segítségnyújtás és a pénzügyi helyzet megfigyelése és elemzése.
A könyvelő alapvető feladatai
- A számlák, bizonylatok rögzítése a törvényi előírásoknak megfelelően.
- A könyvelésre leadott számlák ellenőrzése.
- Bevallások elkészítése és beküldése, azaz adatszolgáltatás az illetékes hatóságok irányába.
- A cégvezető folyamatos tájékoztatása, a könyveléssel és adózással kapcsolatos valamennyi törvényi változásról.
Mitől jó egy könyvelő?
Egy jó könyvelőnek számos egyedi képességre és tulajdonságra van szüksége:
- Szakértelem: Az adózás és a pénzügyi szabályok ismerete alapfontosságú.
- Pontosság: Az adatok pontos rögzítése és ellenőrzése szükséges a pontos könyveléshez.
- Folyamatos tanulás: Az adózás és pénzügyi szabályok időről időre változhatnak, így folyamatosan tanulni kell.
- Kommunikációs képesség: Az együttműködés és a kapcsolattartás fontos a vállalkozókkal, ügyfelekkel és más könyvelőkkel.
- Önállóság: A könyvelőnek önállóan kell döntenie és lépnie, ha kérdések merülnek fel.
- Megbízhatóság: A könyvelőnek megbízhatóan, pontosan kell rögzítenie a kapott adatokat és tartania kell a titoktartási kötelezettséget.
Horváthné Németh Szilvia
Ügyvezető – Adótitkok Kft.
Kollégáink
Akikre minden területen számíthat
BÉR, KÖNYVELÉS
Nagy-Czirok Adrienn
Egyszeres könyvvitel, őstermelők.
KÖNYVELÉS
Kiss Tünde
Kettős könyvvitel.
KÖNYVELÉS
Tancsa Marianna
Kettős könyvvitel.
Iroda
Kulmányné Gyarmati Mária
Asszisztens.
KÖNYVELÉS
Kardos Katalin
Kettős könyvvitel.
BÉR
Ruip Melinda
Bérszámfejtés.
IRODA
Horváthné Németh Szilvia
Ügyvezető
Miért velünk dolgozzon együtt?
Mi minden terhet leveszünk a válláról!
A munkaerő adminisztrációtól a könyvelésen és a bevallásokon keresztül egészen az éves jelentése elkészítéséig!